Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Award Event From Destinasimu!!!




Siapakah individu dan blog yang  mendapat penghargaan khas dari Destinasimu?
Anugerah diatas diberikan kepada beberapa individu yang begitu banyak memberikan sokongan dari belakang kepada Destinasimu.Juga sering bertanya khabar perkembangan Destinasimu.
Anugerah diatas diberikan kepada blog yang banyak mempromosikan Destinasimu samada link ataupun secara iklan.Buktinya di sini:
Anugerah di atas diberikan kepada mereka yang mempunyai masa depan dalam mengembangkan idea memblogging dengan lebih cerah!
Anugerah di atas diberikan khas kepada Khalif Mujahid kerana memberikan idea kepada Destinasimu untuk mengikuti cara dan kaedah penyampaian blog iaitu dengan mempelbagaikan artikel dari segenap penjuru bidang.
Anugerah diatas diberikan kepada individu yang sering meninggalkan komentar pada artikel yang dipaparkan di Destinasimu!
Anugerah di atas pula diberikan kepada individu yang banyak memberikan teguran serta banyak memberikan komen yang lain dari yang lain.Komen pedas anda memperbaiki Destinasimu!Jazakallah!
Tidak dilupakan juga semua pengunjung yang saban hari makin meningkat tidak kira di mana jua anda berada,dimana anda belajar atau apa jua pegangan agama mu!Jazakallah!

3 Kesan Parut:

KhaliFmUjAhiD berkata...

syukran 4 da award ;) really appriciate it :)

asrar_nia berkata...

thanks 4 da award.
ngatkn jd artis jah dpt award...
hehehehe...

p3perak berkata...

Salam.. thanks for that award..
slmt berblog..