Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Menanti Esok dan Rabu..

Assalamualaikum...



Sesungguhnya betapa sibuknya aku kini menguruskan hidup ini.Alhamdulillah pada Tuhan Sekalian Alam Yang Esa,menjadikan rezeki yang melimpah ruah kepadaku.Saat ku berkesempitan uang,Dia memudahkan jalanku.Syukur padaMu!

Esok ada tugasan berat buatku.Menjadi Pengarah Kursus Pra-Perkahwinan UNITEN 2009 di COIT.InsyaAllah aku akan dibantu tulang belakang ku yang merupakan rakan-rakan seperjuanganku.Moga Allah permudahkan pengurusan kami di kursus tersebut selama dua hari.

Dan petang ini pula,akan diadakan perlawanan persahabatan Bowling M-Team Sahabat Al-Quran. Malamnya pula aku dijemput menjadi VIP untuk Malam Anugerah Smart Group 2009.Ah,begitu tidak gemar aku digelar VIP kerana aku Pimpinan PPI.Mahu sahaja duduk bersama-sama sahabat yang tiada pimpinan yang menjadi tulang belakang kepada sesebuah persatuan itu.

Dan rasanya perlu
aku umumkan akhirnya di sini bahawa secara rasminya aku,Faiz akan mengakhiri pimpinan Persatuan Pengajian Islam pada Rabu ini dan tidak akan sambungkan ianya selepas Muktamar PPI kelak.Harap para sahabat dan sahabiah menghormati keputusan ku ini.Aku lihat,insyaAllah pimpinan kali ini begitu ramai yang boleh dinaikkan sebagai pimpinan seperti Hafizan,Akram,Syahir,Fahmi,Lam,Hazim dan lain-lain.Mereka lebih layak dariku.

Ini tidak bermakna berakhirnya perjuanganku bersama PPI.InsyaAllah jika ada program PPI,sudi sahaja menjadi pembantu dalam menguruskan bersama kalian cuma kena pada masanya.InsyaAllah pimpinan baru kelak lebih baik dari pimpinan sebelumnya.

Dan di sini juga aku mengucapkan selamat ulang tahun kelahiran ke 21 kepada Zaidah (2/8/2009) dan juga Jannah (4/8/2009).Moga Allah panjangkan umur kalian.Amin...


0 Kesan Parut: