Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Alhamdulillah Ya Allah


..Assalamualaikum wbt...
5 hari sebelum semester baru menjelang tiba,aku rasa amat gembira.Gembira pada hari ini yakni rabu.Keputusan peperiksaan telah keluar dan apa yang ku perolehi melebihi apa yang penah aku bayangkan.Keputusannya amat sederhana bagiku tetapi cukup gembira bagi merubah sedikit keputusan ku yang jatuh pada Sem yang lalu.Syukur tak terhingga ku luahkan kepada illahi.Usaha aku sepanjang semester ini tidak sia-sia.Dahulu aku rasakan nasibku tak akan berubah tetapi Allah telah janji dalam Al Quran yang bermaksud Allah tidak akan mengubah nasib sesuatu umat itu melainkan umat itu mengubah nasib mereka terlebih dahulu.Kini terbukti.Memang benar janji Allah itu.Aku mencapai apa yang bagiku amat sukar ku gapai sejak menjejak kaki ke Uniten.Ya Allah, InsyaAllah dengan rezekiMu yang diberikan kepadaku,aku cuba manfaatkan untuk ku curahkan kepada AgamaMu..walaupun sedikit tetapi biarlah ikhlas keranaMu ya Allah. Aku mahu Syahid..Itulah impianku...

0 Kesan Parut: