Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Zionis Oh Zionis


Selain melakukan serangan militari kepada negara-negara seperti Palestin,Afghanistan,Iraq dan sebagainya,Zionis serta pengikutnya terus melakukan serangan alaf baru yakni serangan siber.Ia juga dikenali sebagai serangan pemikiran.Antara kaedah serangan mereka adalah seperti berikut:
Memperbanyakkan Hiburan
Mereka membanyakkan hiburan khusus kepada golongan belia dan remaja Muslim.Hal ini disebut dalam protokol ke-13 sebagaimana yang diputuskan dalam Persidangan Zionis Ke-2 di Basle,Switzerland pada tahun 1897.Hiburan itu termasuk semua jenis permainan,nyanyian,tarian dan lain-lain.Pada zaman kini,kaedahnya semakin canggih seperti menerusi program realiti TV dan internet.
Sehubungan itu,program hiburan secara langsung mahu merosakkan akhlak remaja.Ini dihuraikan oleh mereka,
"Kita mesti bekerja keras bagi meruntuhkan akhlak dan moral manusia daripada segala segi dan lapangan,supaya dengan itu mudahlah kita menguasai mereka.Sesungguhnya Freud itu orang kita,dan dia akan terus promosikan teori perhubungan seks di bawah cahay matahari,supaya hal itu kekal dalam pandangan kaum muda sebagai suatu yang suci yakni betul, dan jadilah tugasnya yang utama bagi mengeyangkan naluri seksnya semata-mata dan ketika itu runtuhlah akhlaknya."
Merosakkan Institusi Keluarga
Sudah diketahui,pendidikan akhlak individu bermula dari rumah.Pelajar yang sering melanggar disiplin lazimnya mempunyai masalah di rumah.Pendek kata,keluarga penting bagi membina ummah.Justeru,musuh Islam berusaha mahu merosakkannya.Pada masa yang sama,mereka berusaha bersungguh-sungguh merosakkan wanita Msulimah.
Kini Zionis dan lain-lain sedang berusaha mempromosikan keluarga 'jantan-jantan' dan 'betina-betina' ataupun panggilan lain keluarga homoseksual.Mereka cuba menipu kononnya ada kajian saintifik berkaitan kewujudan genetik homo dalam diri individu.Sedangkan dakwaan itu adalah palsu semata-mata.Lebih dasyat lagi,sudah wujud kelab-kelab gay Muslim dengan nama seperti FITRAH!.
Hal itu disebut secara terbuka oleh pensyarah psikologi Hanan Dover di Sydney.Pada tahun 2001,kajian yang dilakukan oleh beliau menunjukkan 30% (82 orang) daripada responden Muslim mengatakan homoseksual haram.Beliau turut menyelar rancangan-rancangan TV yang mempromosikan aktiviti seperti itu seperti BIG BROTHER,NEIGHBOURS,HOME AND AWAY dan SEX AND THE CITY.Malangnya,Hanan digam selepas memberi ucapan itu.
Menjauhkan Umat daripada Al-Quran
Al-Quran adalah sumber kekuatan umat.Orientalis iaitu golongan yang mengkaji orang-orang Timur termasuk Muslim mendapati kehebatan tamadun Islam terletak pada keakraban umat dengan Al-Quran.Al-Quran dijadikan pedoman hidup.Al-Quran juga dijadikan inspirasi bagi melakukan penyelidikan saintifik dan pengkaryaan.
Sehubungan dengan itu,Gladstone pernah berucap di dalam Parlimen Britain sambil mengangkat naskah al-Quran,"Selama al-Quran ini berada di tangan kaum Muslimin,selama itu Eropah tidak mungkin menguasai Timur,selama itu juga Eropah tidak hidup aman".
Gladstone adalah PM Britain.Sekali gus beliau mewakili pegawai-pegwai British di negara terjajah yang menghidupkan 'kelas agama' kepada anak-anak pribumi,ak-Quran diajar tetapi sekadar diajar membaca bukan untuk difahami isi kandungannya.
Meruntuhkan Sistem Khalifah
Nabi Muhammad antara lain mewariskan sistem khalifah sebagaimana yang diamalkan oleh Abu Bakar,Umar,Usman dan Ali.Seterusnya ia diamalkan oleh Umayyah,Abbasiah,Seljuk dan lain-lain hinggalah khalifah yang terakhir iaitu Uthamaniah di Turki.
Zionis dan musuh-musuh Islam terus berusaha supaya umat Islam tidak merasai kepentingan Khalifah,ketua seluruh umat di dunia ini.Mereka berusaha menamatkan bibit perbezaan antara bangsa dan negara.Kesatuan umat dipecahbelahkan.
Oleh itu wujud senario Muslim Turki,Muslim UAE lebih hebat berbanding Muslim Yaman, Muslim  Singapura lebih hebat   dari Muslim Indonesia   dan sebagainya.  Sedangkan Islam mengajar , yang paling mulia di   sisi Allah adalah yang paling   bertakwa kepadaNya.Yahudi
yang memusuhi Islam juga komited dalam peperangan siber di samping peperangan militari. Malah mereka bekerjasama dengan sesiapa sahaja yang memusuhi Islam.Pastikah kita selamat daripada sebarang 'peluru sesat' dalam peperangan ini?Adakah kita sekadar mahu menjadi penonton kepada sebilangan umat yang 'cedera parah' dalam peperangan ini?Tepuk dada tanyalah selera kalian!

0 Kesan Parut: