Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

MUST READ!!!- Gambar Membawa Seribu Kesedihan Jika Muhammad SAW Masih Ada...

Buat sahabatku dan pengunjung sekalian...

Sesungguhnya betapa kejamnya manusia sekarang.Lebih kejam,lebih haprak dan lebih kebinatangan dari zaman jahiliah Arab.Ya Allah,aku takut akan azab yang akan diKau timpakan ke kaum ku.Jauhkan aku dari azabmu ya Rabb.

Buat sahabat yang akan menatap gambar dibawah,insaflah.Bertaubatlah.Ana juga berpesan buat diri ana ini.Kejamnya kita sekarang.Mereka yang selalu memainkan hal pernikahan dengan menyatakan "Aku dah berkahwin baru bernikah" merupakan perkataan yang bacul keluar dari mulut orang yang mengakui dirinya Islam.Berzina sebelum bernikah.Moga kita dijauhi darinya.

Inilah akibat daripada pergaulan yang terlalu bebas yang dimiliki oleh muda mudi kini.Mudahnya berjumpa,mudahnya terpengaruh dengan ajakan dan mudahnya melakukan hubungan intim. Dan ah mudahnya membuang janin makhluk Allah yang paling mulia iaitu janin manusia.Mana hilangnya sifat kemanusiaan?Wahai orang yang membuang janin terebut,Ingatlah, kamu tiada peluang ke syurganya.Anak tersebut yang sepatutnya menunggu dirimu di pintu syurga akan mengheretmu ke nerakaNya.Sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tak berguna lagi.INSAFLAH WAHAI BANGSAKU MELAYU ISLAM!!!

Gambar di bawah didapati dari sumber yang dirahsiakan.Isu di berita tidak menghangatkan isu ini.Kerana mereka leka dengan mempromosikan hiburan yang melampau!

1 Kesan Parut:

as-sirr'ul asma berkata...

salam.
kesiannya baby ni..
yuph, if Nabi Muhammad masih ada,
mesti dia amat2 sedih..menangis melihat ummat zaman sekrg..