Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

10001 pada 2330,27/5/2009.Thankz Guys!


KHAS BUAT ANDA YANG MEMBACA


Alhamdulillah,setelah 210 hari,Destinasimu meraikan pengunjung ke 10000 sebelum jam 2330 27/5/2009.Bukanlah niat mahu berbangga.Jauh sekali.Cuma ana amat berterima kasih kepada semua sahabat dan pengunjung yang terus menyokong perjuangan ana ini.Dengan kewujudan ribuan blog berbentuk hiburan dan cinta semata-mata,ana garapkan blog ini dengan kepelbagaian dan itulah keunikan Destinasimu.

Kepada yang selalu mengkritik ana,ana ucapkan terima kasih kerana senantiasa menjadi pemerhati luar kepada ana.Ana sedar ana bukanlah ustaz tetapi ilmu yang ada di dada mahu juga dikongsi bersama dengan sahabat sekalian.Ana rasa gembira dapat bersama-sama dalam medan dakwah alam maya.Ini menunjukkan Islam itu senantiasa menerima teknologi baru untuk mashlahat umatnya.

Jika diperhatikan,blog berbentuk politik dan hiburan semata-mata amat menguntungkan blogger nya kerana mempunyai pengikut dan pengunjung yang begitu tinggi.Tak percaya cuba lah lihat beberapa buat blog politik yang terpampang di list Political Blogs di blog ini.Mudah menerima iklan dan mendapat pendapatan lumayan dari penulisan blog mereka.Mengapa ana tidak lakukan seperti mereka?Ana bukanlah hardcore penganalisa politik mahupun gila hiburan semata-mata. Biarlah ianya seimbang. Ada Tazkirah Agama, Kisah Tauladan ,Percintaan,Akhwat,Ikhwan dan sebagainya khas untuk tatapan anda sekalian.

Sebelum ana mengakhiri entri penghargaan ini,ana sekali lagi mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua pengunjung setia ana.Tanpa anda siapalah ana.Tunggukan artikel yang lebih menarik dan lebih bermanfaat untuk santapan kalian semua.Jazakallah...

Mohamad Khairil Faiz bin Sapari
Admin Destinasimu

.:::DESTINASIMU_DESTINASIKU_JUA:::.



0 Kesan Parut: