Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Missionari Kristianisasi Menyerang Destinasimu?!!!








Assalamualaikum..

Kini makin sibuk dalam bulan yang mulia ini untuk aku selalu mengupdate bacaan terbaru untuk kalian.Memang aku tak nafikan aku makin sibuk kerana sering pulang kerumah keluarga yang ada internet tetapi tiada komputer kerana rosak.Hanya kesempatan mengupdate blog diberikan setelah ku kembali ke rumah sewaku di B.B.Bangi.

Dalam tempoh beberapa minggu ini,makin panas blog ini apabila diserang oleh musuh Allah.Mereka tidak akan duduk diam jika agenda mereka diketahui oleh umat Islam.Bagi mereka agenda mereka hendaklah disembunyikan dan jika diketahui awam,maka segala cara digunakan untuk mencantas orang yang mengkhabarkan dakyah mereka dengan pelbagai cara.

Mereka sudah pasti akan menggunakan kuasa polis dan kerajaan untuk menyekat golongan ini. Itulah yang berlaku kepada Majalah Al-Islam berkaitan artikel Wanita Muslim Murtad.Mereka tidak akan mengakui bahawa mereka salah satu punca yang menarik umat Islam yang lemah akidahnya ke agama Paul ini(Bukan agama Jesus).

Maka Destinasimu menerima kedatangan pengunjung yang bernama "Krsistian" yang sering benar menghantar mesej di chatbox.Jazakallah dan asif jiddan.Mengapa Asif Jiddan?Kerana empunya tuan punya blog tiada cukup masa untuk melayan anda.Namun 'comeback' Destinasimu akan terus menerus membongkar kegiatan Kristianisasi yang dilakukan di Malaysia!

Sudah tentu anda akan meminta bukti dan bukti bukan?Ya aku akan mengumpul sebeberapa banyak bukti.Jika kamu mahukan report polis,bagaimana aku mahu dapatkan kerana aku bukan polis yang boleh membongkar rahsia polis itu sendiri.Jika kamu mahukan gambar,nah aku sudah berikan beberapa gambar yang berisi buku yang menjadi salah satu bahan dakwah dan dakyah Kristianisasi di Malaysia dan Indonesia sejak beberapa lama dahulu sejak Merdeka.

Apa lagi kamu mahukan?Lelaki itu paderi di Sabah?Sudah aku khabarkan aku mendapatkan gamabr itu dari website Indonesia.Menyatakan bahawa itu adalah paderi Indonesia.Dan memang telah diketahui bahawa paksi utama Kristian di Malaysia ialah di Sabah kerana berdekatan dengan Filipina yang merupakan kubu kuat Kristian dunia.

Kamu kata aku memfitnah umat Kristian?Mana punca fitnah itu?Sudah tentu kamu menafikan ia kerana mahu menafikan kegiatan kamu bukan?Jika tidak ditulis di sini maka ianya bukan fitnah.Kamu fikirkan dengan AKta itu dapat melenturkan semangat jihad ku dan sahabat seIslam denganku?Ia tidak bisa melenturkan semangat kami!Jihad pilihan kami dan bagi umat Islam,dunia adalah penjara baginya namun bagi kamu dunia adalah syurga buatmu!

Bukan aku di sini mahu mencari gaduh denganmu Kristian namun hanya untuk menyedarkan rakan seakidah denganku akan bahayanya dakyah mu yang begitu halus seperti dengan menggunakan kuasa duit dan media untuk menjauhkan pemuda pemudi Islam dari landasan agama Islam yang sebenar.Kamu tidak akan mengaku akan hal ini tetapi ada segelintir dari golongan mu mempunyai strategi untuk memesongkan akidah umat Islam kerana Allah S.W.T telah memberi peringatan yang jelas dalam Al-Quran iaitu:



``Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan merasa senang kepada kamu sehingga kamu mengikuti agama mereka. Katakanlah: ``Sesungguhnya petunjuk Allah itulah petunjuk (yang 
benar)''. Dan sesungguhnya jika kamu mengikuti kemahuan mereka setelah pengetahuan datang kepadamu, maka Allah SWT tidak lagi menjadi pelindung dan penolong bagimu."(Al-Baqarah ayat 120)





Maka hendak tak mahu aku tetap mahu perjuangkan akidah diri ini dan akidah sahabatku yang lain dari dakyah kamu.Berikan bukti bahawa Bible yang kamu katakan benar itu berasal dari Allah?Berapa peratuskah tulisan Paul dan berapa peratuskah tulisan Jesus?Siapakah Paul?Tahukah kamu pengasas agama Kristian bukan Jesus(Nabi Isa a.s) tetapi Paul?Tahukah kamu berapa banyak ayat dalam Bible yang bercanggah antara satu sama lain?Tahukah kamu berapa banyak versi Bible yang begitu berbeza antara satu sama lain?

Berkaitan dengan air Holy Water.Allah lah yang paling berkuasa dalam segala hal.Dan dengan izin Allah air itu boleh menjadi racun kepada akidah umat Islam.Maka ianya merupakan peringatan Allah kepada umat Islam kerana lalai akan ancaman musuh-musuh Allah.Air Holy Water memang wujud dan boleh digunakan untuk pelbagai cara.Salah satunya untuk mengeraskan lidah daripada mengucap.Ini memang sudah ada buktinya dalam majalah Mastika dan Al-Islam serta sumber-sumber dipercayai dalam internet.Termausk temuramah dengan insan yang terkena penangan air ini.Ianya air jampi yang memang bahaya!

Ingatlah wahai sahabat seakidah denganku.Teguhkan safmu!Yakinlah pada jalanmu!Kini bulan Ramadhan yang barakah ini.Yahudi dan Nasrani tahu mereka tidak akan berjaya menentang kita dengan mata pedang namun mereka mampu melemahkan kita dengan peperangan pemikiran seperti ini!Rapatkan safmu dan ayuh kita berjihad!!!Allah hu Akhbar!



"(Ingatlah dan Kenangkanlah ihsan Tuhan kepada kamu) ketika orang-orang Yang kafir itu menimbulkan perasaan sombong angkuh Yang ada Dalam hati mereka (terhadap kebenaran Islam) - perasaan sombong angkuh secara jahiliyah (yang menyebabkan kamu panas hati dan terharu), lalu Allah menurunkan semangat tenang tenteram kepada RasulNya dan kepada orang-orang Yang beriman (sehingga tercapailah perdamaian), serta meminta mereka tetap berpegang kepada "Kalimah Taqwa", sedang mereka (di sisi Allah) adalah orang-orang Yang sangat berhak Dengan "Kalimah Taqwa" itu serta menjadi ahlinya. dan (ingatlah), Allah adalah Maha mengetahui akan tiap-tiap sesuatu.

Demi sesungguhnya! Allah tetap menyatakan benar RasulNya Dalam perkara mimpi itu Dengan kenyataan Yang sebenar; Iaitu Sesungguhnya kamu tetap akan memasuki Masjid Al-Haraam - insya Allah (pada masa Yang ditentukanNya) - Dalam keadaan aman (menyempurnakan Ibadat Umrah kamu) Dengan mencukur kepala kamu, dan kalau (tidak pun) menggunting sedikit rambutnya, serta kamu tidak merasa takut (akan pengkhianatan musuh sehingga kamu keluar balik dari situ). (Allah mengangguhkan berlakunya kenyataan itu) kerana ia mengetahui (adanya feadah Dalam penangguhan itu) Yang kamu tidak mengetahuinya; maka ia menyediakan sebelum (terlaksananya mimpi) itu, satu kemenangan Yang dekat (Masa berlakunnya)."

Al Fath 26-27



15 Kesan Parut:

eyna_chan89 berkata...

salam

ow..blog anda pun kne serang ngn org kristian tu gak ke?

sme la ngn blog sy...
moh sme2 kita serang blek

takbir!

Iera berkata...

Kita umat akhir zaman! Kuatkan semangat! Kuatkan iman!

KaYRaiL FaREasT berkata...

jazakallah atas sokongan kalian!

bintangdilangit berkata...

salam awk..

igt x kite pnah minta izin nk copy entry tu dr awk?
yup kita gak kna serang taw..
huhuhu..
geram tul..
ada ke patut main paksa suh gugurkn bnda fakta...
senget tul..
kt shoutmix chat byk msg dr dowg..
p wt xtahu je..
hehehhe..
jom kita serang dowg balik..

KaYRaiL FaREasT berkata...

Kepada sahabat dan sahabiah ku..bertahanlah..kita berada di pihak yang benar!Kita takkan masuk syurga jika tidak ambil berat tentang nasib sesama muslim kita!Allah hu akhbar!

Tanpa Nama berkata...

apela yang nk di takutkn dgn kristian.come on la klo holy water ke holiday 2boleh buat tukar agama..dh lame kt europ beramal dgn kristian...myth je smua 2.percayala..

KaYRaiL FaREasT berkata...

Kepada Tanpa Nama..terima kasih atas info anda.Kita tak perlu takut pada tekanan dakyah Kristianisasi namun apa yang paling kita gusarkan adalah musuh dalam selimut Islam itu sendiri..Wallahua'lam

hafiy berkata...

salam, lama x ziarah.. kristianisasi bukanla musuh besar, bukan juga musuh utama, yg sering kita lupa, musuh yg x kelihatan yg berada di dalam diri kita, hati dan minda kita sendiri yg lalai merupakan musuh utama.. tidak lupa juga dengan penakhlukan minda oleh zionis..

ALLAHUAKBAR!!

Tanpa Nama berkata...

WOW... hebatnya... tajuk "Missionari Kristianisasi Menyerang Destinasimu?!!!" artikel membanggakan saya... tu la... kalau tidak mau diserang... jangan MAIN POST ARTIKEL je... kita hidup di MALAYSIA ada UNDANG-UNDANG geng...

"Kasih itu sabar; kasih itu murah hati; ia tidak cemburu. Ia tidak memegahkan diri dan tidak sombong. Ia tidak melakukan yang tidak sopan dan tidak mencari keuntungan diri sendiri. Ia tidak pemarah dan tidak menyimpan kesalahan orang lain. Ia tidak bersukacita karena ketidakadilan, tetapi karena kebenaran. Ia menutupi segala sesuatu, percaya segala sesuatu, mengharapkan segala sesuatu, sabar menanggung segala sesuatu"

I Korintus 13:4-7

KaYRaiL FaREasT berkata...

salam ukhwah...haha..saya tidak takut diserang dan tidak takut mahu membongkarkan kegiatan kamu. Misi kamu sama sahaja iaitu memesongkan akidah Umat Islam.Itu adalah misi utama kamu.Sila hayati ini:

As Jesus started on his way, a man ran up to him and fell on his knees before him. “Good teacher,” [1] he asked, “what must I do to inherit eternal life?”
“Why do you call me good?” Jesus answered. “No one is good–except God alone.” [Mark 10:17-18]

Pada waktu Yesus berangkat untuk meneruskan perjalanan-Nya, datanglah seorang berlari-lari mendapatkan Dia dan sambil bertelut di hadapan-Nya ia bertanya: “Guru yang baik, apa yang harus kuperbuat untuk memperoleh hidup yang kekal?”
Jawab Yesus: “Mengapa kau katakan Aku baik? Tak seorang pun yang baik selain daripada Allah saja.” [Markus 10:17-18]


[1] The address ‘good master’ is unusual; perhaps it was taken as too effusive and obsequious, thus prompting the testy reaction in 10:18. [The New Jerome Biblical Commentary, pg. 618 (ISBN: 0-225-66588-3)]

Ayat di atas mengisahkan seorang pengikut Jesus a.s. di mana pada suatu hari dia telah mendapatkan Jesus a.s. dan bertanyakan bagaimanakah caranya jika dia ingin mencapai hidup yang kekal (di akhirat), dan memanggil Jesus a.s. sebagai ‘good teacher’. Mungkin merasakan panggilan ‘good’ yang diberikan kepadanya agak keterlaluan (taraf ketinggiannya), beliau menegur pengikutnya agar tidak lagi memanggilnya dengan sesuatu gelaran yang bertujuan untuk mengagung-agungkannya.

Kesimpulannya, jika Jesus a.s. tidak menyukai orang memanggilnya walaupun dengan gelaran ‘good’, dapatkah beliau menerimanya jika dipanggil ‘GOD’?

Tanpa Nama berkata...

ORANG KAYA SUKAR MASUK KERAJAAN ALLAH

Pada waktu Yesus berangkat untuk meneruskan perjalanan-Nya, datanglah seorang berlari-lari mendapatkan Dia dan sambil bertelut di hadapan-Nya ia bertanya: "Guru yang baik, apa yang harus kuperbuat untuk memperoleh hidup yang kekal?" Jawab Yesus: "Mengapa kaukatakan Aku baik? Tak seorangpun yang baik selain dari pada Allah saja. Engkau tentu mengetahui segala perintah Allah: Jangan membunuh, jangan berzinah, jangan mencuri, jangan mengucapkan saksi dusta, jangan mengurangi hak orang, hormatilah ayahmu dan ibumu!" Lalu kata orang itu kepada-Nya: "Guru, semuanya itu telah kuturuti sejak masa mudaku." Tetapi Yesus memandang dia dan menaruh kasih kepadanya, lalu berkata kepadanya: "Hanya satu lagi kekuranganmu: pergilah, juallah apa yang kaumiliki dan berikanlah itu kepada orang-orang miskin, maka engkau akan beroleh harta di sorga, kemudian datanglah ke mari dan ikutlah Aku." Mendengar perkataan itu ia menjadi kecewa, lalu pergi dengan sedih, sebab banyak hartanya. Lalu Yesus memandang murid-murid-Nya di sekeliling-Nya dan berkata kepada mereka: "Alangkah sukarnya orang yang beruang masuk ke dalam Kerajaan Allah." Murid-murid-Nya tercengang mendengar perkataan-Nya itu. Tetapi Yesus menyambung lagi: "Anak-anak-Ku, alangkah sukarnya masuk ke dalam Kerajaan Allah. Lebih mudah seekor unta melewati lobang jarum dari pada seorang kaya masuk ke dalam Kerajaan Allah." Mereka makin gempar dan berkata seorang kepada yang lain: "Jika demikian, siapakah yang dapat diselamatkan?" Yesus memandang mereka dan berkata: "Bagi manusia hal itu tidak mungkin, tetapi bukan demikian bagi Allah. Sebab segala sesuatu adalah mungkin bagi Allah."

Markus 10:17-27

INI PETIKAN PENUH... yang ko bagi tu sepotong ja... memanglah nampak mcm kasar cara YESUS bercakap... YESUS sebenarnya bagi NASIHAT... lepas tu... YESUS memang tidak mauh dipanggil sebagai ALLAH... sebab dia tidak mahu orang mengikutinya hanya kerana YESUS itu ALLAH...

"Bagi manusia hal itu tidak mungkin, tetapi bukan demikian bagi Allah. Sebab segala sesuatu adalah mungkin bagi Allah."

KaYRaiL FaREasT berkata...

INI PETIKAN PENUH... yang ko bagi tu sepotong ja... memanglah nampak mcm kasar cara YESUS bercakap... YESUS sebenarnya bagi NASIHAT... lepas tu... YESUS memang tidak mauh dipanggil sebagai ALLAH... sebab dia tidak mahu orang mengikutinya hanya kerana YESUS itu ALLAH...

-Sila nyatakan ayat penuh yang Yesus menafikan bahawa dia adalah Tuhan dan mengapa pula kamu Kristian mengatakan dia sebagai Tuhan?Dan tentu akan ada ayat lain yang mengatakan Yesus pula adalah Tuhan atau anak tuhan bukan?Maka berlakulah percanggahan di dalam Bible.Dan tentu kamu kata Yesus itu anak manusia pula berbanding dengan umat Kristian lain mengatakan ia anak Tuhan.Jika Jesus anak tuhan kerana tiada berbapa,sudah tentu Adam a.s. lebih tinggi kedudukannya dari Yesus kerana tiada berbapa dan beribu.

Bagaimana pula dengan bible yang dikatakan dari Tuhan tapi begitu banyak tulisan Paulitus (berwarna hitam)berbanding tulisan Yesus sendiri(berwarna merah)?

Sila jelaskan perkara buruk diceritakan dalam bible seperti berikut:

Ulangan 23 : 1-2: “Orang yang hancur buah pelirnya atau yang terpotong kemaluannya, janganlah masuk jemaah Tuhan.”


Kidung Agung 7 : 6-13 (KENIKMATAN CINTA ): “Betapa cantik, betapa jelita engkau, hai tercinta di antara segala yang disenangi. Susuk tubuhmu seumpama pohon kurma dan buah dadamu gugusannya.

Kataku: “Aku ingin memanjat pohon kurma itu dan memegang gugusan-gugusan-nya, kiranya buah dadamu seperti gugusan anggur dan nafas hidungmu seperti buah epal. Kata-katamu manis bagaikan anggur!“ Ya, anggur itu mengalir kepada kekasihku dengan tak putus-putusnya, melimpah ke bibir orang-orang yang sedang tidur! Kepunyaan kekasihku aku, kepadaku ghairahnya tertuju…”

Yehezkiel 23 : 1- 23. “Datanglah firman Tuhan kepadaku: Hai anak manusia, ada dua orang perempuan, anak dari satu ibu. Mereka bersundal di Mesir, mereka bersundal pada masa mudanya, di sana susunya dijamah-jamah dan dada keperawanannya dipegang-pegang… Ia berahi kepada kawan-kawannya bersundal, yang auratnya seperti aurat keledai dan zakarnya seperti zakar kuda. Engkau menginginkan kemesuman masa mudamu, waktu orang Mesir memegang-megang dadamu dan menjamah-jamah susu kegadisanmu…”

Kejadian 38 : 8-9 “Lalu berkatalah Yehuda kepada ONAN: Hampirilah isteri kakakmu itu, kahwinlah dengan dia sebagai ganti kakakmu dan bangkitkanlah keturunan bagi kakakmu. Tetapi ONAN tahu, bahawa bukan ia yang empunya keturunannya nanti, sebab itu setiap kali ia menghampiri isteri kakaknya itu, ia membiarkan maninya terbuang, supaya ia jangan memberi keturunan kepada kakaknya”.

-Bagi kami umat Islam,injil yang asli sudah tiada dan bible yang kamu pegang adalah hasil tulisan campur aduk pader-paderi kristian dan sangat sedikitlah kata-kata dari Yesus...

KaYRaiL FaREasT berkata...

"Sesungguhnya telah kafir orang-orang yang berkata, "Sesungguhnya Allah ialah Al Masih putera Maryam," padahal Almasih sendir berkata, "Hai Bani Israil, sembahlah Allah Tuhanku dan Tuhanmu". Sesungguhnya siapa saja yang mempersekutukan Allah, maka sesungguhnya Allah haramkan surga atasnya, dan tempatnya di neraka, dan tidaklah ada penolong bagi orang-orang yang zalim." (Q.S. 5 al-Maidah 72).

Patriot Garang berkata...

Salam..

Saudara,

Jangan buang gambar tersebut mahu juga artikel2 tersebut.

Lelaki yang menggunakan perkataan kristian tersebut tidak mampu untuk berbuat apa-apa..

Akta Komunikasi dan Multimedia? Seksyen beraper brader kristian?...
( Nak dedahkan Identiti sendiri pun takut... Ini kah ciri2 pejuang kristian? PENAKUT?? TAKUT PADA KEBENARAN YA???)


Jangan mengalah dengan musuh2 Allah tersebut. Mereka berkata dusta dan hanya mahu menakut-nakutkan saudara sahaja..

Semoga perjuangan saudara sentiasa dibawah lindunganNYA

KaYRaiL FaREasT berkata...

terima kasih pada patriot garang. pejuang kononnya mempertahankan kristian sendiri ragu-ragu akan kebenaran akidah mereka yang songsang.Jazakallah atas sokongan diberikan..