Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

H1N1 Senjata Biologi Kafir atau Azab Allah?



Sana sini orang sibuk memperkatakan tentang Influenza A (selesema ba-alif-ba-ya) yang melanda dunia. Aku mengetik internet, mencari – cari definisi yang pasti tentang wabak ini dan saya menemuinya..

 
"It is a respiratory disease of pigs caused by type A strains of the influenza virus. It regularly causes high flu outbreaks in pigs but with low death rates. There are four main sub-types of the virus, but the most recent isolated influenza viruses from pigs have been H1N1 viruses..."


Hmm.. aku bukanlah ingin berbicara tentang bagaimana,dimana ataupun bila virus ini tersebar. Tidak juga berminat untuk mengambil tahu tentang binatang yang dikategorikan sebagai najis mughallazah ini..Pun bukan ingin menyentuh tentang vaksin dan langkah-langkah keselamatan menghadapi virus selesema tragis ini. bukan..bukan.. Malaysia masih di tahap terkawal, InsyaAllah.

Tapi mengundang fikir , mungkinkah virus yang tersebar ini ada kena mengenanya dengan perang biologi.


Perang Biologi ?


Perang biologi - peperangan yang menggunakan orgasma hidup sebagai senjata dalam peperangan seperti kuman, bakteria dan makhluk perosak lain. Perang biologi juga sebenarnya merupakan cara halus bagi melemahkan musuh.. ya.. dengan cara penyebaran penyakit !

Amerika Syarikat sendiri telah lama mempergiatkan kajian senjata biologi mereka sekitar tahun 1941. (Mungkin kalian belum lahir ke dunia ?) Mereka menggunakan penyakit seperti antraks, tularemia,bruselosis dan toksin botulisme. Lebih tragis apabila senjata biologi ini diisi dalam kelongsong bom dan ‘berperanan’ menyebar luaskan penyakit ke sesuatu kawasan musuh.

‘Mencipta’ penyakit dan kemudian menyebarkan pada musuh dengan tujuan membunuh, melumpuh atau pun menyukarkan musuh . Bunyinya aneh dan kejam kan ? Believe it.. ianya benar-benar berlaku.

Tidak mustahil untuk musuh – musuh Allah ‘mencipta-cipta ’ isu untuk melalaikan dan ‘melenakan’ umat Islam kerana Allah sendiri terlebih dahulu mengkhabarkan pada kita - bahawa orang – orang Yahudi dan Nasrani tidak akan sesekali senang dan redha kepada kamu sehinggalah kamu mengikuti jejak langkah agama mereka.


0 Kesan Parut: