Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Mengaku Hebat?Sila Jawab Persoalan Ini...


1)Teka-teki: Hitam dan berpeluh.. HA.. Ape2?? 


2)Teka-teki: Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung? 


3)Teka-teki: Antara kapal terbang dengan kuih lepat liat, mana satu yang paling tinggi? 
 

4)Teka-teki: Banyak2 kotak, kotak apa yang takleh angkat? 



5)Teka-teki: Kenapa Penggali Kubur Gali Kubur Tak Pakai Selipar??? 
Teka.. teka.. kalo terer! 


6)Teka-teki: Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer! 
Jawablah kalau bijak sangat! 


7)Teka-teki: 3 kepala, 6 mata, 8 kaki. Apakah bendanya tu? 


8)Teka-teki: Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan. 


9)Teka-teki: Scorpion kaler apa? 


10)Teka-teki: Dalam banyak2 kera, kera ape yang pandai menaip??? 


11)Teka-teki: Ada sorang imam, tengah semahyang pastu ada sekor anjing lalu kat depan dia. Pastu dia jilat kaki dia, BATAL TAK AIR SEMAYANG IMAM TU??? 


12)Teka-teki: 4 orang awek cun berpayung dengan satu payung tapi nape tak basah langsung?? 

HaH!Jangan tengok jawapan!Jawapan ada di komen artikel ini!Jangan jenguk!Jawab dulu!Jawab dengan tenang ya...jangan marah...

3 Kesan Parut:

KaYRaiL FaREasT berkata...

Jawapan: semut hitam tengah berjogging.. huhuhu


Jawapan: Seluar dalam ler.. haha


Jawapan: Kuih lepat liat la sebab kapal terbang sampai langit je, tapi kuih lepat sampai lelangit!


Jawapan: Kotak penalti lah.. wawawa!


Jawapan: Selipar mana boleh buat gali tanah, guna cangkul lar hue hue hue!!



Jawapan: Haah.. mulalah otak kuning, MATA lah jawapan nyer..!


Jawapan: Koboi naik kuda bawak ayam.


Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY


Jawapan: Kala jengking lah.. senang pun takleh nak jawab!


Jawapan: Kerani


Jawapan: Mana batal sebab anjing tu jilat kaki dia sendiri!


Jawapan: Sebab tak hujan aduhai! Dahlah malaslah nak tanya lagi soalan bebudak pun takleh nak jawab!!

IBnu AHMad berkata...

ish.. xpuas hati la jwpn psl KERANI.. patotnya, KERA apa yg xpandai mentadbir.. jwpn plg tepat dan jituss adalah KERAjaan skang a.. hak3..

nasnur berkata...

1.semt hitam yg berpeluh.
2.seluar dalam
3.kuih lepat liat la sebab melekat kat lelangit.
4.kotak penalti.
5.pngali kubur pakai cangkul la.
6.tidow..ataupon mengantok..sebab bila ngantok tutup mata..
7.koboi naik kuda bawa ayam.
8.lilin semasa hari jadi.
9.kaler jengking.
10.kerani.
11.anjing jilat kaki anjing tu la..dah jadi tebiat anjing kot..
12.sebab x hujan.pompuan saje je mengada2 nak pakai payung.

xtegok kat jawapan tp dah pernah jawab..hehe..aci la ni..hehehe..