Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

5 Kejutan Manis Buat Zauj Zaujah...

1. Jika suami tidak pernah memasak, tentulah menjadi kejutan manis jika pada hari yang tidak terduga, si dia memasak! Tidak mengapa jika juadah yang disediakan ringkas kerana apa yang penting, usaha lelaki itu bisa membuatkan wanita terharu. Cubalah!


2. Alangkah manisnya jika zauj zaujahnya menyiasat barangan atau sesuatu yang sudah diidam-idamkan sejak lama lalu tiba-tiba ia dihadiahkan kepada kita!


3. Berikan jambangan bunga. Walaupun sudah dianggap biasa atau cliche, jambangan bunga tidak pernah gagal menceriakan hati zaujahmu. Lebih kejutan jika jambangan bunga itu digubah mengikut cara paling kreatif.


4. Tidak terungkap rasa gembira dan terharu jika kekasih sanggup ‘memerah otak’ mencari ilham mencipta lagu yang menyatakan perasaan cinta kepada diri kita. Bukan senang hendak menggubah lagu cinta okay?Romantiknya jika anda memiliki zauj sebegitu bukan?


5. Wanita pasti seronok jika sesekali dibawa ke tempat romantik. Sudah tentu, jika hendak buat kejutan. rahsiakan tempat yang dituju sehinggalah tiba. Manis bukan?
Tips di atas khas hanya untuk pasangan yang HALAL sahaja.Khas buat Zauj dan Zaujah...

1 Kesan Parut:

p3perak berkata...

btul3x...