Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Tergempar Seksyen 8 Bandar Baru Bangi!!!

Saat akhir mangsa bersama teman baiknya Hakim

Bangi,22 Oktober : Penduduk Seksyen 8 Bandar Baru Bangi di sini digemparkan kejadian aneh yang berlaku di kawasan penduduk tersebut apabila penemuan lagi satu perkara aneh selepas kejadian sejadah berdiri di Kelantan apabila sebuah gambar menjadi bukti saat-saat akhir seorang penduduk Seksyen 8 di situ sebelum tercekik biji durian ketika sedang menjamah durian di rumahnya.

Seorang saksi berkata iaitu Hakim,21 tahun berkata "Ketika saya sedang makan,tiba-tiba mangsa merampas biji durian dari saya dan terus menelannya sedangkan tiada lagi isi diluarnya. Akibat besar biji itu,manga tercekik lalu pengsan dan koma di tempat kejadian".Apabila wartwaran ditanya adalah mangsa menunjukkan tanda pelik sebelum kejadian berlaku,Hakim berkata "Mangsa sering bermimpi mahukan memakan durian sebanyak yang mungkin untuk menggemukkan tubuhnya",jawab Hakim dalam nada pilu kerana kehilangan seorang sahabat baiknya.

Pakar Orthopedik Hospital Queen Elizabeth Singapura berkata,manga telah dimasukkan ke Wad Kecemasan dengan diberikan suntikan cegah kehamilan.Disamping diberikan sebuah kipas duduk yang besar yang tidak boleh dipusing-pusingkan tengkuknya agar mangsa senantiasa sejuk ketika di dalam koma.

Sehingga kini waris mangsa masih tidak dapat dihubungi...Kesian...

2 Kesan Parut:

Luqy-San berkata...

haha ngarut tol.. tapi kalau si Sha*** yang jadi suspect boleh diterima..hahaha

hakim berkata...

ni bukan cerita betul ye..
sian kawan tu..
ada masalah rumahtangga ni..
isk2..