Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

2 DOWN 3 TO GO

Salam ukhwah dan salam bertemu kembali...

Setelah seminggu lamanya aku tidak mengisi pengisian di dalam My Destination (dulunya dikenali Destinasimu),kini aku ada kelapangan dikurniakan untuk mencoret sedikit beberapa patah perkataan dalam entri kali ini...

Tempoh 23/10-6/11 merupakan tempoh kritikal bagiku bersama-sama rakan seperjuanganku di UNITEN apabila 2 minggu ini kami menghadapi peperiksaan akhir semester yang menentukan GPA kami untuk sem ini.Atas sebab itu,agak aku mengabaikan blog ini dan aku menyusun seribu jari memohon maaf kerana tidak mampu berkongsi pengisian bersama kalian dalam tempoh seminggu lebih ini.

Alhamdulillah aku telah menjalani 2 kertas akhir semester iaitu KDKB (Kepimpinan dan Keusahawanan) dan MD (Machine Design).Kini aku mempunyai jarak seminggu sebelum kertas seterusnya iaitu Modeling pada 3/11,Measurement 5/11 dan akhir sekali Fluids II 6/11.

Kepada para sahabatku yang bertanya khabar akan pengisian di blog ini,aku amat hargai.Terima kasih banyak-banyak kerana senantiasa menjenguk blog ini.InsyaAllah jika ada kelapangan antara kertas peperiksaan,aku akan cuba mengisi sedikit artikel manfaat untuk kalian.

Kini aku persembahkan wajah baru My_Destination sempena menyambut segenap penubuhan blog ini iaitu pada tanggal 7/11/2008 yang lalu....Alhamdulillah dan jazakallah atas sokongan antum sekalian!!!

0 Kesan Parut: