Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Mempertahankan atau Memperlekehkan ISMA???


Kepada semua sahabat yang membaca entri ini,aku menjumpai beberapa blog yang acap kali menghentam ISMA (Ikatan Muslimin Malaysia).Aku tak tahu nak komen apa.Jika ada mana-mana ahli ISMA mahupun orang luar sana yang mahu mempertahankan pendirian masing-masing ataupun mahu menjernihkan keadaan,amat ana alu-alukan.Yahudi dan Kristian dapat melupakan permusuhan kerana mahu menjatuhkan Islam,Protestan dan orthodok juga melakukan sedemikian demi misi mengkafirkan umat Islam,adakah kita umat Islam perlu berpecah belah?Berikut adalah beberapa blog yang menghentam ISMA dari luar negara terutamanya dari negara Arab.

http://hairulnizammathusain.blogspot.com/
http://syeikhubaidillah.blogspot.com/

Diharapkan ada penjelasan dari pihak ISMA akan hal ini.Bagi aku setakat yang aku mengenali orang di dalam ISMA,mereka menjadikan Islam sebagai teras pertubuhan mereka.Aku tidak pernah rasa sangsi akan hal ini.Mungkin ada anasir luar mahu menjatuhkan gerakan Islam ini yang berfungsi seperti JIM.Asif Jiddan dan wallahua'lam...


0 Kesan Parut: