Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Mengapa Aku Benci Perokok??!!!



AKU AMAT BENCI KEPADA PEROKOK!!!KERANA PEROKOKLAH AKU KENA RESDUNG!!! Masih aku ingat semasa aku darjah 6,selepas arwah atuk ku dikebumikan,malam itu ada kenduri tahlil arwah,selepas sahaja jamuan diadakan,maka berasaplah rumah atukku dengan asap makanan syaitan yang diberikan oleh tetamu rumah atukku itu!Sampai ke hari ini,kesannya aku rasai apabila aku menghadapi Sinus namun syukur tidak begitu teruk!

Aku benci perokok kerana mereka menentang agama Islam!Islam tidak suruh manusia mendekati benda yang memusnahkan diri!!!Ini masih lagi nak berdebat dengan fatwa yang telah dikeluarkan oleh sesetengah negeri contohnya Selangor dimana telah difatwakan bahawa rokok dan sejenis dengannya adalah Haram!!!Tak paham lagi ker??Haram!!!Kalau buat jugak berdosa melainkan kalian tak tahu!!!

Aku pun entahlah tak tahu apa azabnya sampai orang perokok ini tak takut akan azab Allah. Duit dihabiskan kepada benda haram ini!Bulan Ramadhan bulan terbaik untuk didik diri menjauhi benda haram ini.Tengoklah samada tarbiyah Ramadhan berjaya atau tidak dengan melihat salah satu faktornya ialah merokok!!!Beli rokok memberikan sumbangan besar kepada syarikat rokok yang berkaitan dengan Yahudi!!Aku dah beri nasihat namun kalau tak percaya gak lantak korang lah!



Meh tengok VIDEO YOUTUBE ini!!:

http://www.youtube.com/watch?v=4TBfxIGaIlw


0 Kesan Parut: