Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Agenda Missionari Kristian di Sabah Terbongkar!



Artikel ini diambil dari sebuah blog Islam yang membuktikan Missionari Kristian yang sedang menular dan melarat begitu hebat di Sabah,Malaysia!!Hayatikanlah:

Salam alayk'.. ini kali pertama penulis mem'publishkan' entri sebanyak dua kali dalam satu masa iaitu entri ini dan entri mengenai peristiwa di sebalik 17 Ramadhan dimana pengunjung blog boleh membacanya di bahagian bawah. Namun entri kali ini memang amat-amat penting buat umat Islam khususnya di Malaysia kerana ia menyentuh mengenai masalah keselamatan umat Islam (security of ummah). Namun, entri ini merupakan perkongsian penulis bersama pengunjung blog dalam penyiasatan ke sebuah kapal asing yang berlabuh di Kota Kinabalu.

Penulis pada mulanya 'tertarik' dengan banner iklan kapal tersebut yang mempelawa orang ramai mengunjungnya . Banner itu tergantung di tepi jalanraya berdekatan pelabuhan dan ianya terkandung dengan perkataan 'Floating Bookshop'. Ia bererti anak-anak kapal tersebut melakukan service menjual buku-buku di dalam kapal besar mereka itu. Kedatangan kapal ini agak meragukan kerana penulis berasa hairan dengan kaedah 'service' yang digunakan oleh kapal ini yang mana caranya hampir sama dengan 'missionary' kristian yang cuba menyebarkan sesuatu tambahan lagi kapal besar ini datangnya dari Eropah. Maka, perasaan ingin tahu menjadi lebih kuat. Lantas, penulis bersama seorang sahabat terus melakukan sedikit tinjauan terhadap kapal tersebut.


Kapal Laut yang dimaksudkan penulis


Apabila penulis menyiasat masuk ke dalam kapal tersebut dan meninjau situasi di dalam kapal, memang tepat sangkaan awal penulis bahawa memang berlakunya agenda kristianisasi. Kapal besar ini membawa begitu banyak buku-buku ajaran kristian dari luar negara. Hanya sedikit sahaja buku-buku ilmiah dan buku cerita yang mungkin dijadikan sebagai kosmetik untuk mengaburi beberapa pihak.
Sebahagian buku-buku yang menjadi kosmetik bagi mengaburi mata pengunjung

Buku yang baru mungkin hanya 'muqaddimah' sahaja
VCD Christian Song pun ada juga?? Dahsyatnya..

Inilah bukti paling penting yang terdapat agenda di sebaliknya bahawa mereka ini merupakan missionary yakni pendakyah kristian!!!
Bongkar dan Bongkar!!!Jazakallah kepada http://mujahideen-islam.blogspot.com/

0 Kesan Parut: