Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Kem Motivasi Perdana Felda-UNITEN 2009

Buat Adik-Adik abang di bawah:

  1. Mohamad Nizam bin Yahya (Ketua Mass)
  2. Mohd Aizat bin Khairudin
  3. Mohd Hafiz bin Daud
  4. Nurhaznain Fildza bin Hazemi
  5. Wan Mohamad Zailan bin Wan Daud
  6. Nurul Laili Nahar binti Abd Rahim
  7. Nur Fajrina Azmina binti Jamaludin
  8. Nur Syuhada binti Ali
  9. Hasnieda binti Hasbullah
  10. Noor Aziedah binti Che Bakar
  11. Nor Atikah binti Alias

Abang ucapkan jutaan terima kasih kerana menjadi adik-adik dalam kumpulan 25 abang yang sangat best dan spotting.Jangan dilupakan ukhwah kita yang disemai bakti dalam Kem Motivasi Perdana FELDA-UNITEN 2009.Minta sangat adik-adik di atas dpaat menghubungi abang din YM Abang iaitu paishz86@yahoo.com.Moga ukhwah terjalin terus subur.Sebarang masalah belajar tau mahukan motivasi,insyaAllah abang akan bantu adik-asik sekalian.Tidak kisah juga,kepada adik-adik abang dalam kumpulan 21,22,23 dan 24 (MASS E), abang juga sangat alukan kehadiran adik dalam dunia maya kita ini.

Sepanjang 4 hari program yakni Isnin-Khamis,dengan hanya kekuatan tidak sampai 40 orang Urusetia dan Fasilitator yang diamanahkan untuk menjaga lebih 383 orang peserta anak Felda tingkatan 4 seluruh negara,Allah telah berikan kekuatan luar biasa kepada kami untuk mendidik sekadar termampu buat adik-adik sekalian.

Ingatlah adik-adik peserta,kami hanya membantu sedikit sahaja,namun yang menentukan haluan kamu semua adalah diri kamu sendiri.Betapa sayangnya FELDA kepada adik-adik. Dibawanya beberapa penceramah motivasi yang hebat-hebat belaka untuk menjadikan kamu semua insan yang berguna pada agama dan bangsa kelak.Kemuncaknya adalah hadirnya Nik Nur Madiha ke Masjid Uniten untuk memberikan rangsangan motivasi yang sangat berkesan kepada adik-adik sekalian.

Pesan abang...adik-adik semua,jagalah hubungan mu dengan Allah,ibu bapa dan juga gurumu.Sama seperti apa yang Nik Nur Madiha lafazkan dahulu pada slotnya.Jangan hampakan harapan mak ayah seperti mana abang pernah hampakan mak ayah abang (Hanya Mass E tahu kisah disebaliknya).Jadilah manusia berguna...Doa kami fasilitator mengiringi kejayaanmu untuk SPM 2010.Amin...Jumpa lagi di Kem Motivasi Perdana FELDA-UNITEN 2010!!!Jazakallah!

(Gambar sekitar program akan diupdate dari semasa ke semasa)

2 Kesan Parut:

Sharifah Natasha berkata...

salam abg paishz. ee wek wek..eh adik east, tak takut ke letak number fon di sini. kalau muslimah boleh ngorat adik east melalui web ni dan ingin rapat dengan adik east..apa ntah lagi dengan number fon. untukmengelakkan apa2 berlaku..lebih baik sediakan payung sebelum hujan atau kulit makin terbakar. apa kata, kalau adik bagi sahaja email. Insya Allah, they will email to you or ym and asked ur number. itu kan manis. sorry..saja sibuk kacau bilaukan page ni. ehehe..

KaYRaiL FaREasT berkata...

Salam...betul jugak Kak tASYA ckp cmtu..maafkan atas kesalahan yang ana lakukan..kesalahan akan diperbetulkan...