Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Mencuri Masa Ketika Program!!!(Latest Updated)

Assalamualaikum..
Di sini bukanlah mengatakan bahawa ana tidak mnyertai program yang dijalankan.Saat menulis jam menunjukan jam 1.20pm.Jap lagi akan bersambung latihan modul dalam kumpulan. Serius penat dan best.Pastu ditambah pula kerinduan pada blog ini.KEPADA SAHABAT YANG MEMBERI KOMEN DI ENTRI,ANA PINTA MAAF JIKA TIDAK DAPAT KOMEN BALAS SEMUANYA kerana ini pun ana curi-curi masa rehat untuk ke bangunan IT Uniten.
InsyaAllah Sabtu dan Ahad ini UNITEN akan mengalu-alukan seramai hampir 1000 orang pelajar baru ke Kampus UNITEN Putrajaya.Dan kami fasilitator di UNITEN akan berikan saat paling seronok buat kalian dalam menjalankan modul yang menarik!Ana akan menjadi faslitator untuk MASS Fresh Degree (Untuk pelajar lepasan Matrik,STPM dan A-LEVEL).
Kepada sahabat yang mahu mengetahui perkembangan ana,ana senaraikan beberapa aktiviti menarik yang telah ana jalani sepanjang 3 hari program bermula ahad lepas:
  1. Ahad: Cheer setiap kumpulan,Bang Bang BOOM,Tulis nama Atas kertas dan sebagainya.
  2. Isnin:Paling memenatkan kerana satu hari suntuk modul TEAM BUILDING dijalankan. Antara modulnya ialah Balanced Your Pipe,Spider Web,Uniten Race dan lain-lain. Cuma nanti akan ada perkara panas ana kan ceritakan sepanjang aktiviti tersebut dijalankan.
  3. Selasa (hari ini): Bermulanya pengisian pembelajaran modul yang akan diapplykan. Cuma modul apa?Ana tak boleh jelaskan di sini.

Bersyukur sangat dapat berjumpa kembali sahabat UNITEN yang lain setelah 3 bulan lamanya berpisah kerana bercuti SEM.Walaupun kepenatannya belum dirasi,namun akan ana rasainya setelah bermulanya pendaftaran pada hari Sabtu dan Ahad ini.

Kepada sahabat yang senantiasa menyokong ana,ana dahului dengan ucapan Jazakallah dan teruskan memanfaatkan artikel yang diberikan.Jika ada pun yang diambil dari website atau blog lain,ana sedar ana kekurangan ilmu namun anda juga tidak punyai masa untuk lawati semua blog.Maka ana kumpulkan ia ke dalam DESTINASIMU.

Ana memohon diri mengundurkan diri dahulu.Assalamualaikum dan doakan kejayaan ana sebagai Fasilitator UNITEN yang menjaga agamanya.Amin.

0 Kesan Parut: