Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Sebelum Destinasimu.blogspot....

...Assalamualaikum...

Saya rasa sudah tentu tidak ramai tahu sebelum wujudnya Destinasimu ini,saya telah memiliki sebuah blog di wordpress.Namanya seperti nama saya dan ada kaitannya dengan hati.Dan blog itu dicipta pada bulan April 2008 dan bertahan selama 4 bulan sahaja yakni pada bulan 8 2o08.Kemudian saya terus berhenti sebentar dari dunia blog selama 3 bulan sebelum bermulanya kisah baru saya di Destinasimu ini pada 7 November 2008.Ada lebih kurang 20-30 artikel saya muatkan di blog lama dan artikel terakhir adalah berkaitan dengan X-Cursion Pembina. Itulah artikel terakhir saya.Kenapa ya saya berhenti menulis di blog lama?Sebab blog tersebut kurang menarik kerana ia tidak dapat dihias seperti di blogspot.Dan ketika itu skill dan cara penulisan untuk blog belum begitu matang.Dan alhamdulillah dengan lahirnya Destinasimu,maka saya dapat pertingkatkan dan perbaiki kekurangan yang saya miliki.Moga Destinasimu terus maju dan jazakallah kerana terus memberi sokongan buat saya untuk tulis dan tulis di blog ini.Mahu tahu blog lama saya?Inilah dia :

http://fareastdihearty.wordpress.com
(lama)


vs

http://destinasimu.blogspot.com
(baru)

0 Kesan Parut: