Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Destinasimu sudah berumur 3 Bulan!

Malam SAVE GAZA bersama sahabatku yang dicintai

Alhamdulillah,hari ini sudah lebih 3 bulan usia Destinasimu. Blog yang telah di buat oleh aku ini setakat ini nampaknya masih istiqmah dengan pengisian yang bermanfaartDengan purata 35 artikel sebulan,sedikit demi sedikit peningkatan dan perubahan yang cuba dan telah dilakukan antaranya:

  1. Meletakkan musik background
  2. Menukar Banner Homepage setiap bulan
  3. Memasukkan himpunan video yang menarik dan bermanfaat.
  4. Membuat kaji selidik dan feedback dari pengunjung mengenai blog ini.
  5. Mencari artikel atau isu panas dan dibincangkan di Destinasimu.
Apa yang aku dapat dari Destinasimu:

  1. Menambah kenalan samada senegeri atau dari seluruh Malaysia.
  2. Memperbaiki skill menulis.
  3. Mengisi masa lapangku.
  4. Mengetahui dengan lebih lanjut sesuatu perkara itu dengan membacanya di buku atau di Internet.
  5. Membuat sesuatu yang berfaedah untuk diri sendiri dan sahabat ku yang lain.
  6. Menceritakan apa yang terbuku di hati.
  7. Memberi motivasi kepada orang lain mengenai masalah yang mereka hadapi di samping mentarbiyahkah diri ku ini.
InsyaAllah aku akan berusaha untuk memberi info dan ilmu pengetahuan buat sahabat yang begitu setia mengunjungi blog yang masih mentah ini.Baru 3 bulan umurnya tetapi sudah pun ada peminat setianya.Kepada yang mengunjungi blog ini,jutaan terima kasih aku ucapkan. Tanpa kalian siapalah diri ini.Jazakallah!Sebarang maklum balas amat saya hargai untuk perbaiki diri yang lemah ini.Assalamualaikum...

0 Kesan Parut: