Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Alhamdulillah..aku miliki ASUS F80 Sseries...

Spesification ASUS F80 Sseries:
  • Intel Centrino 2 Core 2 DUO P7350 (2.0 GHz,3MB FSB,L2 Cache 1067 MHz)
  • 250 GB Hardisk
  • 4GB DDR2 RAM (667 MHz)
  • ATi Radeon Mobility HD 3470 (VRAM 256 MB,1GB)
  • DVD Writer Double Layer.
  • 14" WXGA LCD Screen.
  • Genuine Vista Home Premium+MS 2007+KIS 2009
  • Fingerprint,Bluetooth,WiFi.
Syukur pada Allah kerana permudahkan urusan hidupku.Aku kini telah miliki laptop baru yang aku idam-idamkan yang akan memudahkan lagi urusan aku kerana saban hari laptop telah menjadi sahabat karibku.Laptopku adalah sahabat karib gadjetku.Dengan laptop ini,mempermudahkan aku membuat kertas kerja,melayari internet,membuka website ynag berkaitan dan sebagainya.


4 Kesan Parut:

Tanpa Nama berkata...

Anda bangga dengan harta?anda pencinta dunia?
قُلۡ إِن كَانَ ءَابَآؤُكُمۡ وَأَبۡنَآؤُڪُمۡ
وَإِخۡوَٲنُكُمۡ وَأَزۡوَٲجُكُمۡ وَعَشِيرَتُكُمۡ وَأَمۡوَٲلٌ ٱقۡتَرَفۡتُمُوهَا وَتِجَـٰرَةٌ۬ تَخۡشَوۡنَ كَسَادَهَا وَمَسَـٰكِنُ تَرۡضَوۡنَهَآ أَحَبَّ إِلَيۡڪُم مِّنَ ٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ وَجِهَادٍ۬ فِى سَبِيلِهِۦ فَتَرَبَّصُواْ حَتَّىٰ يَأۡتِىَ ٱللَّهُ بِأَمۡرِهِۦ‌ۗ وَٱللَّهُ لَا يَہۡدِى ٱلۡقَوۡمَ ٱلۡفَـٰسِقِينَ
Say: If your fathers, and your sons, and your brethren, and your wives, and your tribe, and the wealth ye have acquired, and merchandise for which ye fear that there will be no sale, and dwellings ye desire are dearer to you than Allah and His messenger and striving in His way: then wait till Allah bringeth His command to pass. Allah guideth not wrongdoing folk
Katakanlah (wahai Muhammad): Jika bapa-bapa kamu dan anak-anak kamu dan saudara-saudara kamu dan isteri-isteri (atau suami-suami) kamu dan kaum keluarga kamu dan harta benda yang kamu usahakan dan perniagaan yang kamu bimbang akan merosot, dan rumah-rumah tempat tinggal yang kamu sukai, (jika semuanya itu) menjadi perkara-perkara yang kamu cintai lebih daripada Allah dan RasulNya dan (daripada) berjihad untuk agamaNya, maka tunggulah sehingga Allah mendatangkan keputusanNya (azab seksaNya); kerana Allah tidak akan memberi petunjuk kepada orang-orang yang fasik (derhaka). (24)
fikir2kan...asus? oh dunia

Tanpa Nama berkata...

hahaha..pamer2 ni nk bg org pinjam ke?nk suh org curi..ngeh2..=P

Sharifah Natasha berkata...

Salam alayk. ALhamdulillah. adik dapat juga apa yang adik idamkan. Insya Allah dengan berkat dan kesabaran, benda yang adik idamkan..akhirnya tercapai juga. Insya Allah, adik akan menggunakannya ke arah kebaikan.Mana tahu boleh juga share bahan-bahan tarbiyyah dan sebagainya. Allah tu Maha Besar. Apa sahaja yang kita nak, Allah tu tetap bagi. How wonderful or great HE is. Masya Allah. Mungkin ini hadiah di dunia untuk kita semua..Insya ALlah, bagaimana kita berazam hidup di dunia ni, mcm tu juga kita berazam untuk akhirat juga. Dunia dan akhirat. Tahniah adik. Jaga elok-elok laptop tu. Nanti ada org curi pula. make sure ada lock ye.

Tanpa Nama berkata...

hish..sat lagi ak nak masukkan virus kt asus ko..biar padan muka ko..