Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Theory Of Machines


...Salam ukhwah...

Baru sebentar tadi ana telah mengabiskan paper kedua untuk final exam semester ini iaitu Theory of Machines.Bertempat di Dewan Seri Sarjana UNITEN pada jam 2.30pm,ana mengharapkan paper kali ini lebih baik dan mudah berbanding paper Mechanics of Materials semalam.Pada mulanya ana lihat amat sukar soalan yang diberikan.Getar hati dan tangan ini mahu menjawabnya. Ana masih belum menjawab ketika membuka kertas soalan kerana diperuntukkan 10 minit untuk pelajar menulis informasi diri pada Answer Booklet serta membaca soalan yang diberikan.

Terbeliak juga mata ini. Tetapi bila masa 10 minit itu tamat dan masa menjawab bermula, ana pasrah dan mula menjawab satu persatu soalan. Ada 2 soalan yang ana ambil masa yang lama untuk menjawabnya iaitu soalan 7 dan soalan 5.Soalan 7 lebih kurang 40 minit dan soalan 5 pula hampir 35 minit.Nasib baik masa menjawab ialah 3 jam.Itu pun tak cukup untuk ana semak kesemua jawapan yang telah ditalkinkan di atas kertas jawapan. Moga Allah murahkan rezeki ana.

Esok,Selasa ana tiada paper tetapi ana perlu buat persediaan rapi untuk Advanced Thermodynamics pada hari Rabu dan Mechanics of Fluids I pada pagi khamisnya.Rasa seperti tiada sambutan hari jadi ana pada tahun ini.Moga hadiah bernilai pada hari jadi ana pada tahun ini ialah mendapat keputusan yang cemerlang untuk exam sem kali ini. Amin ya Allah...Doakan ana dan rakan-rakan seperjuangan ana di UNITEN.Salam Alaik!

0 Kesan Parut: