Followers

Usha-Usha

Template Terbaru

Ahlan Wasahlan Tahun Akhir

Assalamualaikum W. B.T...

Syukur sangat padaNya kerana diberi lagi nafas dan kudrat untuk menulis di blog ini.Aku tak ketahui apa faktor menyebabkan diri ini lemah longlai dalam meneruskan penulisan di blog ini.Ku sedang cuba mencari kekuatan itu di mana suatu ketika dahulu,ku pernah bertapak kukuh di sini.

Tahun akhir,tahun keempat aku di UNITEN,12 bulan akan datang,insyaAllah aku akan menaiki pentas konvokesyen dan menerima segulung ijazah atas usaha ku selama 4 tahun di UNITEN.Itu doaku dan harapanku. Aku pohon doa Allah makbulkan hasratku ini.

Selesai sudah latihan industri yang memenatkan namun pengalaman bekerja,berkenalan dan berkomunikasi membuatkan aku mengenal apa itu alam pekerjaan.Dirumuskan,jika pengajian di universiti diberikan gaji seperti mana bekerja,aku rela belajar dan terus belajar di menara gading berbanding bekerja yang melakukan rutin yang sama setiap masa.

Semester ini pasti sengit masa ku.Aku terpaksa membahagikan masaku dengan cemerlang.Namun tidak ku lupakan pada agamaku.Kerana ianya melebihi segalanya....

0 Kesan Parut: