Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Kembali Dari Kesibukan Yang Mencanak!!!

Assalamualaikum Sahabat Sekalian,

Alhamdulillah minggu yang sepatutnya tenang dan nyaman bagiku rupa-rupanya merupakan minggu yang begitu tegang bagiku.Tegang di sini bermaksud aku mempunyai begitu banyak tugasan yang tidak disangka-sangka hadir.Contohnya aku terpaksa membuat 2 Lab Report di mana salah satunya sepatutnya dihantar selepas cuti tetapi terpaksa dihantar semalam yakni Rabu.Maka kelam kabutlah aku menyiapkannya.Kemudian minggu ini juga aku kena menyiapkan dua tugasan tutorial Thermodynamics 11 yang banyak.Dan alhamdulillah aku sudah menyiapkan petang tadi tetapi yang paling membingungkan aku adalah tugasan Proposal Project Theory of Machine.Dari 5 Proposal yang dihantar dan dipresent,hanya satu di terima setelah kami mencuba selama 4 hari untuk memperbaikinya.Dan pressure bertambah kerana mekanisma yang salah yang terpaksa kami perbaiki tersebut,tidak dijumpai jalan penyelesainnya.Tetapi setelah aku bangun pagi untuk subuh di masjid sebentar tadi,aku mendapat ilham untuk membuat lagi satu mekanisme baru dan seterusnya diterima oleh Mr Hafiz.Alhamdulillah.Tenang aku dibuatnya.Dan kini barulah aku punyai masa untuk berada di hadapan Laptop ku...Moga aku lebih tersusun hidupnya...

0 Kesan Parut: