Followers

Usha-Usha

Artikel

Template Terbaru

Muktamar Sanawi Iblis dan Syaitan Laknatullah kali ke-1400


"Bang Tan(nama panggilan bagi abang setan),hang dapat tak surat panggilan tawaran menyertai kem tahunan di Bermuda Triangle bermula Jumaat malam Sabtu ini?"

"Mestilah dapat,aku kan mengikut setia bortan(Boroi+Syaitan).Kali ini dah kali ke berapa entah aku pi dah.Aku nak regenerate balik semangat aku.Kat sana ada Muktamar Sanawi kali ke-1400 kita.Semua sahabat kita seluruh dunia berkumpul di sana"

"Betoi BangTan!AKu setuju.Bos kita,Iblis Ifrit akan bagi tazkirah dan peringatan serta mahu mendengar laporan tahunan setiap daerah di dunia ini.Eh ko dah ready ke nak bagi repot kat Si Ifrit tu?"

"Eh,aku ke kena?Bukan aku la!"

"Ko la!Kan ko dah naik pangkat tahun lepas selepas berjaya murtadkan seorang anak muda Melayu Islam!Itupun lupa!Jeles aku tau!"

"HeHe..jangan jeles!Takpe-takpe,nanti sebulan Ramadhan kita di Bermuda Triangle,akan ada Fasilitator hebat macam aku akan mendidik korank yang kurus ini untuk menjadi syaitan yang hebat!"

"Apa yang korank nak buat nanti ngan kami yang lemah ni?"

"Kita akan lihat balik strategi untuk lemahkan iman umat Muhammad dan bani Adam.Kita akan buat post-mortem selama sebulan disamping akan ada sesi muhasabah diri agar menjadi penyesat manusia yang maha hebat.Kemudian akan ada latihan Team Building untuk didik macam korank ni bagaimana memporakperandakan hubungan baik sesama manusia,menghebatkan Zina dan arak serta meneruskan agenda nenek moyang kita iaitu membawa bersama-sama bani Adam ke neraka bersama kita kelak!"

"Waaa..hebatnya perancangan korank!AKu tak sabar dah ni!Siaplah kamu wahai manusia.Aku akan menjadi seorang Syaitan yang hebat apabila Syawal menjelma! Korank nyanyi lagu raya aku nyanyi lagu kafir dan sesat buatmu!"

"Ok-ok..pi bersiap-siap.Tapi sebelum tinggalkan bumi Malaysia ini,baik ko sesatkan atau jauhkan semangat anak adam ko tu dari menerima kedatangan Ramadhan dengan ikhlas dan bersungguh-sungguh.Biarkan dia rasakan Ramadhan sebagai satu penyiksaan ataupun berpuasa tidak ikhlas kerana Allah!"

"Baik bos!Jumpa di Bermuda Triangle 1 Ramadhan nanti.Jumpa di
Muktamar Sanawi Iblis Syaitan kali ke-1400 selama sebulan!"


0 Kesan Parut: